Public relations franchisingové sítě HEPA group se zaměřením na vnitřní komunikaci – Šárka Kopřivová
Šárka Kopřivová
Diplomová práce
Public relations franchisingové sítě HEPA group se zaměřením na vnitřní komunikaci
Public Relations of the Franchising Network HEPA Group with Focus on Internal Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou Public relations franchisingové sítě firmy HEPA group a zaměřuje se na její vnitřní komunikaci. První část teoreticky vymezuje public relations, franchising a inline bruslení. Druhá, empirická část zprostředkovává názory franchisantů na současný stav vnitřní komunikace ve firmě. Cílem práce je tento stav analyzovat, porovnat získaná data s teoretickými východisky …víceAbstract:
The diploma paper deals with issues of public relations of the franchising network of the company HEPA group and it is focused on its internal communication. Part one theoretically defines public relations, franchising and inline skating. Part two, an empiric one, includes opinions of franchisees on the present state of internal communication in the company. The objective of the paper is to analyse …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2009
- Vedoucí: Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPŘIVOVÁ, Šárka. \textit{Public relations franchisingové sítě HEPA group se zaměřením na vnitřní komunikaci}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/u9mu9v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová