Specifika nových druhů alternativních písem ve škole – Pavlína WEISSEROVÁ
Pavlína WEISSEROVÁ
Bachelor's thesis
Specifika nových druhů alternativních písem ve škole
Specifics of the new alternative writing styles at school
Abstract:
Cílem práce je porovnat nové písmo Comenia Script se současně nejvíce používaným jednotažným lineárním písmem. V teoretické části práce popisuji vznik a vývoj písma, metody výuky psaní, hygienické návyky při psaní a charakterizuji znaky obou písem. Druhá část je věnovaná výzkumnému šetření na školách. Pomocí dotazníků jsem zjišťovala názory učitelů vyučujících písmo Comenia Script, jejich zkušenosti …moreAbstract:
The aim of the thesis is to compare the new writing systém Comenia Script with the currently most used linear script. The theoretical part of the thesis describes the birth and development of the script, methods for teaching writing, and hygiene habits during writing and also characterizes the signs of both scripts. The second part is dedicated to the research which was realized at schools. The questionnaires …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WEISSEROVÁ, Pavlína. Specifika nových druhů alternativních písem ve škole. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / ČJL-SV
Theses on a related topic
-
Jednotažné lineární písmo na 1. stupni základní školy
Kristýna SOURALOVÁ -
Lineární písmo na primární škole
Alena ŠMUDLOVÁ -
Vliv laterality na vázané písmo v primární škole
Tereza MUSILOVÁ -
Zkoumání jednotažného lineárního písma u žáků primární školy
Martina TOLÁŠOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights