Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark – Marek Vlk
Marek Vlk
Bakalářská práce
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Hodnocení marketingových strategií společností Nike Inc. a Gymshark
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit marketingové strategie společností Nike Inc. a Gymshark. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část popisuje teoretický základ týkající se především marketingové komunikace a brandingu. Druhá část obsahuje identifikaci a analýzu marketingových strategií obou společností na základě dat shromážděných prostřednictvím průzkumu a analýzy autora. Třetí část …víceAbstract:
The aim of this thesis paper is to evaluate the marketing strategies of Nike Inc. and Gymshark. The thesis is split into three main sections. The first section provides a theoretical foundation related primarily to marketing communications and branding. The second section includes an identification and analysis of the marketing strategies employed by both companies based on data collected through a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86003
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Elvíra Čermáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86003
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Společenská funkce a marketingová strategie kladenského Domu kultury
Michal Muláček -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Richard Ramisch -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský