Využití diagnostických metod při posuzování školní zralosti – Tereza STAŇKOVÁ
Tereza STAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Využití diagnostických metod při posuzování školní zralosti
Use of diagnostic methods when assessing school maturity.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je využívání diagnostických metod při posuzování školní zralosti. V teoretické části jsem vymezila pojem školní zralost, školní připravenost a znaky školní zralosti. Dále tato práce obsahuje určení pojmu odklad školní docházky. Porovnala jsem psychologické posuzování v pedagogicko-psychologické poradně a mateřských škol. Nabídla jsem přehled užívaných diagnostických metod …víceAbstract:
ABSTRACTS The theme of this thesis is the use of diagnostic methods in assessing school maturity. In the theoretical part, I defined the concept of school readiness, school readiness and school signs of maturity. Furthermore, this work includes the determination of the concept of postponement of schooling. I compared the psychological assessment in educational and psychological counseling and nursery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2011
Zveřejnit od: 26. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Jandová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAŇKOVÁ, Tereza. Využití diagnostických metod při posuzování školní zralosti. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 7. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika dětské kresby u dětí s tělesným postižením v mateřských školách
Hana Janurová -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Diagnostika a možnosti stimulace rozvoje jednotlivých percepcí u dítěte předškolního věku
Kristýna Culková -
Grafomotorika versus kresba
Karolína KŘÍŽOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Projektivní technika Kresba lidské postavy u dětí s dg. hyperkinetický syndrom
Soňa Leifrová -
Vypovídací schopnost vybraných znaků metody "Kresba lidské postavy" u dospělé populace
Radim BADOŠEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva