Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje CZECH OPEN – Brotánková Brotánková
Brotánková Brotánková
Bachelor's thesis
Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje CZECH OPEN
Sports and economical analysis of the CZECH OPEN floorball tournament
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje Czech Open. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována pomocí odborné literatury, která je uvedená v seznamu literatury. Jsou zde vymezeny pojmy z oblasti managementu a marketingu. Praktická část využívá odborné znalosti z předchozích kapitol a zabývá se marketingovým mixem, dotazníkovým …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Sports and economic analysis of the Czech Open floorball tournament. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is processed by using scholarly literature, which is stated in the bibliography. There are defined terms from the section of management and marketing. The practical part uses expertise from previous chapters and follows …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ycz7m/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Jiří Kotáb, Ph.D.
- Reader: Ing. et Ing. Veronika Linhartová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROTÁNKOVÁ, Brotánková. \textit{Sportovní a ekonomická analýza florbalového turnaje CZECH OPEN}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u9z871/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova