Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Barbora Kupcová
Bc. Barbora Kupcová
Master's thesis
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design model of future performance
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti“ je analýza aplikace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace do procesu průmyslové společnosti na českém trhu. Diplomová práce uvádí některé trendy a způsoby komunikace doma a v zahraničí. Upozorňuje na důležitou roli marketingového oddělení ve společnosti při utváření nové komunikační strategie …moreAbstract:
The topic of the diploma work called „Analysis of current methods of communication and design models of future performance“ is analysis of the application of individual tools of marketing communication into the process of industrial society on the czech market. Diploma work is focused on some of the trends and ways of communication at home and abroad. This work highlights the important role of the …moreKeywords
B2B business to business externí komunikace firemní kultura interní komunikace marketingové oddělení osobní prodej podpora prodeje přímý marketing reklama sponzoring veletrhy a výstavy vztahy s veřejností zákazník.B2B business to business external communications corporate culture internal communications marketing department personal selling sales promotion direct marketing advertising sponsorship trade fairs and exhibitions public relations customer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d5cjm/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
Artem Muravev -
Business plan for recycled raincoat
Valeriia Fiutik -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová