Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Barbora Kupcová
Bc. Barbora Kupcová
Diplomová práce
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design model of future performance
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti“ je analýza aplikace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace do procesu průmyslové společnosti na českém trhu. Diplomová práce uvádí některé trendy a způsoby komunikace doma a v zahraničí. Upozorňuje na důležitou roli marketingového oddělení ve společnosti při utváření nové komunikační strategie …víceAbstract:
The topic of the diploma work called „Analysis of current methods of communication and design models of future performance“ is analysis of the application of individual tools of marketing communication into the process of industrial society on the czech market. Diploma work is focused on some of the trends and ways of communication at home and abroad. This work highlights the important role of the …víceKlíčová slova
B2B business to business externí komunikace firemní kultura interní komunikace marketingové oddělení osobní prodej podpora prodeje přímý marketing reklama sponzoring veletrhy a výstavy vztahy s veřejností zákazník.B2B business to business external communications corporate culture internal communications marketing department personal selling sales promotion direct marketing advertising sponsorship trade fairs and exhibitions public relations customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d5cjm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The importance of fairs and exhibitions in digitalized world
Artem Muravev -
Business plan for recycled raincoat
Valeriia Fiutik -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová