Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu – Bc. Karel ŠIMEK
Bc. Karel ŠIMEK
Diplomová práce
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Start-up Marketing Mix in Relation to Life-Cycle Stage
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po marketing. Práce se zaměřuje především na definici start-upového prostředí. Hlavním cílem je analyzovat vývoj vybraného start-upu Adventurer Solutions s.r.o. v prvních fázích životního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the start-up life cycle and marketing mix for a chosen start-up. Outlines what is needed for its management and what are the possibilities of a beginning start-up from product development to marketing. The thesis focuses mainly on the definition of the start-up environment. The main objective is to analyze the development of the chosen start-up Adventurer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMEK, Karel. \textit{Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/uag04r/.
Jak správně citovat práci
ŠIMEK, Karel. Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
Growth Hacking marketing ve Start-up projektech
Pavel Sedláček -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Sarah Al Kirbiová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Emmanuel Khachatryan -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša
Název
Vložil
Vloženo
Práva