Metodika péče o řečový vývoj dítěte s ADHD v předškolním věku – Jiří FRANEK
Jiří FRANEK
Bachelor's thesis
Metodika péče o řečový vývoj dítěte s ADHD v předškolním věku
Care methodology of speech development of a pre-school child with ADHD
Abstract:
Práce se zabývá dětmi s problematikou ADHD a narušením řečového vývoje, se zaměřením na děti v předškolním věku. Hledá vzájemnou souvislost těchto obtíží a jejich projevy. Na základě zjištěných faktů jsou zpracována základní doporučení, jak s těmito dětmi úspěšně pracovat. Je zmapováno, jakých oborů se tato problematika dotýká a jejich úkoly v oblasti diagnostiky, léčby a vzdělávání. Na teoretické …moreAbstract:
The work focuses on children with ADHD problem and disturbance of speech development, with focus on children of preschool age. It searches for a reciprocal link of these difficulties and their symptoms. On the base of facts recommendations how to successfully work with such children have been formed. A list of affected fields and areas has been added as well as their purpose in diagnostics, cure and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dagmar Dedrle Vavrošová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRANEK, Jiří. Metodika péče o řečový vývoj dítěte s ADHD v předškolním věku. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Prevence poruch řeči u dětí v období do ukončení řečového vývoje
Tereza Pakostová -
Podpora vývoje řeči dětí předškolního věku dramatickou výchovou
Jana WOLFOVÁ -
Jógová a psychomotorická cvičení pro děti předškolního věku s ADHD
Tereza Anderlová -
Předškolní příprava dětí s ADHD v mateřské škole v posledním roce před nástupem do základní školy
Monika Semerádová -
Komparace kresby dětí předškolního věku s ADHD syndromem a dětí intaktních
Dominika STREJCOVÁ -
Syndrom ADHD, individuální vzdělávací plán pro dítě předškolního věku s ADHD
Galina Srpová -
Komunikační schopnosti u předškolních dětí s ADHD
Veronika Dolívková -
Dítě se syndromem ADHD v MŠ
Radka Volopichová