Public relations společnosti Decathlon Liberec – Ing. Marek Kujan
Ing. Marek Kujan
Diplomová práce
Public relations společnosti Decathlon Liberec
Public relations of Decathlon Company Liberec
Anotace:
Název mé diplomové práce je Public relations společnosti Decathlon Liberec. Téma jsem si zvolil na základě mého působení jako prodejní asistent v liberecké pobočce mezinárodního řetězce Decathlon. Cílem této práce je vytvoření event-marketingové akce, která podporuje public relations libereckého Decathlonu. Dílčím cílem je popsat a charakterizovat online public relations, firemní identitu společnosti …víceAbstract:
This diploma thesis has a title Public relations of Decathlon Company Liberec. The topic of my thesis was chosen on the basis of the fact that I worked as a shop assistant in international company Decathlon Liberec. The aim of this thesis is to create an event that supports public relations of Decathlon Liberec. The partial objective is to describe online public relations, corporate identity and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kujan, Marek. Public relations společnosti Decathlon Liberec. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku
Jaroslav Pospíšil -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová