Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci – Bc. Lucie Bečková
Bc. Lucie Bečková
Bachelor's thesis
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
The analysis of modern technologies use in selected retail chain
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci. Hlavním cílem je analýza a zhodnocení moderních technologií ve zvoleném obchodním řetězci. Dílčím cílem je vnímání moderních technologií v obchodě tuzemskými spotřebiteli. V teoretické části jsou představeny jednotlivé pojmy, jako je obchod, jeho funkce a vývoj. Dále je rozebrán maloobchod a …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of modern technologies in trade of selected retail stores". The main aim of the thesis is to analyze and evaluate the modern technologies in the selected business chain. The partial objective of the thesis is the awareness of modern technologies for domestic consumers in trade. The theoretical part of this thesis will introduce various concepts, such as trade, its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ditms/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Martíšek František
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEČKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/uasujd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza moderních technologií v obchodě ve vybraném maloobchodním řetězci
Ondřej Kubále -
HTML5 canvas a SVG jako moderní technologie pro tvorbu animací do webových stránek
Lukáš Janda -
Náklady a výnosy ve vztahu k tvorbě cen pro maloobchod a velkoobchod
Lucie OPATRNÁ -
Employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o.
Michal Musil -
Projekt zvýšení výkonnosti podniku Datec Retail Solutions, s.r.o.
Kamila HORNYCHOVÁ