Ing. Petr Beránek

Diplomová práce

Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia

Analysis of customer behaviour, market segmentation and customer relationship management (CRM) in Grandhotel Bohemia
Anotace:
Cílem autora této práce je návrh některých marketingových a obchodních postupů pro společnost GHBP. Práce vychází z podrobné analýzy destinace a trhu, analýzy produktu a na základě dlouhodobého sledování konkurence i porovnání GHBP s přímou konkurencí. Součástí práce je i popis segmentace hostů za minulá období a návrh segmentů, na které se hotel musí zaměřit do budoucna, aby mohl úspěšně naplňovat …více
Abstract:
The author´s aim in this dissertation is to provide a suggestion of several marketing and business policies for GHBP company. The thesis results from a detailed destination and market analysis, product analysis and a comparison of GHBP with direct competitors based on a long-term competition observation. A customer segmentation description during the past periods and a suggestion of segments the hotel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Phdr. Karel Eliáš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní