Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jejich upevňování – Bc. Štěpán Kment
Bc. Štěpán Kment
Master's thesis
Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jejich upevňování
The Strategy of Relationship with the Customer and Their Consolidation
Abstract:
Diplomová práce objasňuje problematiku CRM v rámci hodnototvorného procesu. V teoretické části zkoumá důležitost propojení CRM s firemní kulturou. Praktická část řeší CRM společnosti Holmes Place. Cílem této práce je posoudit kvalitu řízení vztahů se zákazníky vybraného podniku, konkurenceschopnost s ohledem na potřeby zákazníka a navrhnout řešení směřující k vytvoření dlouhodobého vztahu se zákazníky …moreAbstract:
This thesis clarifies CRM subject in the framework of value creating process. In its theoretical part researches importance of CRM link to company culture. Practical part solves CRM of Holmes Place company. The main target of this thesis is to evaluate the quality of customer relationship management of the company, competitiveness based on customer needs and to come up with solution aiming to create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c8kws/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Firemní kultura a strategie společnosti
Daniel Kolář -
Firemní kultura v procesu řízení inovací ve vybrané společnosti
Nikola Reichertová -
Firemní kultura v procesu řízení inovací
Michaela Kyusová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová