Jonáš Konečný

Bakalářská práce

Budování značky Dalkia na energetickém trhu

Brand management of Dalkia on energetic market
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu problematiky značky a jejího budování, při konkrétní aplikaci na značce Dalkia v prostředí energetického trhu v České republice. Za tímto účelem jsou v teoretické i praktické rovině rozebírány konkrétní postupy a nástroje, jež společnost Dalkia využívá. Práci uzavírá autorem uskutečněný výzkum o image popisované značky a z něj plynoucí doporučení.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of branding and brand management. The analysis is practically applied on the brand of the Czech energetic firm Dalkia. The thesis describes instruments and methods theoretically and practically used by Dalkia. Author ends this work by practical research about the image of the brand and giving summarized recommendations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Martina Kantorová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22051