Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary – Bc. Lenka Ilavská
Bc. Lenka Ilavská
Diplomová práce
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
Analysis of marketing communication of the Karlovy Vary International Film Festival
Abstract:
The master’s thesis "Marketing Communication Analysis of the Karlovy Vary International Film Festival" presents the Karlovy Vary International Film Festival and the marketing communication tools used by the festival. The main objective of the thesis was to evaluate the marketing communication of a specific film festival and based on the analysis, to develop proposals and recommendations to increase …víceAbstract:
Diplomová práca „Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary“ predstavuje Medzinárodný filmový festival Karlovy Vary a marketingové komunikačné nástroje, ktoré festival využíva. Cieľom diplomovej práce bolo zhodnotiť marketingovú komunikáciu špecifického filmového festivalu a na základe vykonanej analýzy vypracovať návrhy a odporúčania na zvýšenie efektivity marketingovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/w02rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ILAVSKÁ, Lenka. \textit{Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ub581w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko