Bc. Lenka Ilavská

Diplomová práce

Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary

Analysis of marketing communication of the Karlovy Vary International Film Festival
Abstract:
The master’s thesis "Marketing Communication Analysis of the Karlovy Vary International Film Festival" presents the Karlovy Vary International Film Festival and the marketing communication tools used by the festival. The main objective of the thesis was to evaluate the marketing communication of a specific film festival and based on the analysis, to develop proposals and recommendations to increase …více
Abstract:
Diplomová práca „Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary“ predstavuje Medzinárodný filmový festival Karlovy Vary a marketingové komunikačné nástroje, ktoré festival využíva. Cieľom diplomovej práce bolo zhodnotiť marketingovú komunikáciu špecifického filmového festivalu a na základe vykonanej analýzy vypracovať návrhy a odporúčania na zvýšenie efektivity marketingovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/w02rf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví