Reputation management v hotelovém marketingu – Bc. Kseniia Efimova
Bc. Kseniia Efimova
Master's thesis
Reputation management v hotelovém marketingu
Reputation management in hotel marketing
Anotácia:
Předtím, než si vybere hotel, potenciální host v maximálně možné míře se snaží prozkoumat návrh, a jeho výběr není založen pouze na krásném obrázku a lákavé reklamě. Dnes je důležitý vztah k zákazníkovi, reakce hotelu na jakýkoli názor, jeho chování v neočekávaných a běžných situacích. Hlavní cílem práce je analýza reputation managementů ve vybraných hotelech a zjištění názoru manažerů na nástroje …viacAbstract:
Before potential guest will choose a hotel, he tryes to explore the draft in a maximum possible extent, and his selection is not based only on the beautiful picture and tempting advertisement. Today relationships with the customer are very important, the hotel's reaction to any opinion, its behavior in unexpected and common situations, too. The main goal of this work is the analysis of reputation managements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13127/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedúci: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Jiří Zelený
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EFIMOVA, Kseniia. \textit{Reputation management v hotelovém marketingu}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ub70u0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Vzniká důvěra v demokratické instituce ve škole? Vliv důvěry v učitele na politickou důvěru u adolescentů
Marek Lakota -
Vzájemná důvěra v právu Evropské unie
Lukáš Boháček -
Důvěra, politická efficacy a občanská participace mladých dospělých
Dominika Odvárková