Testování UX pro výukový simulátor AdGame – Michael Veis
Michael Veis
Bakalářská práce
Testování UX pro výukový simulátor AdGame
UX testing for the AdGame training simulator
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá uživatelským prožitkem výukové aplikace AdGame. Cílem této práce je otestování uživatelského prožitku a navrhnout změny pro jeho zvýšení. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti UX, designu zaměřeného na člověka a double diamond procesu. Dále je osvětleno, jak provádět testování uživatelského prožitku. V praktické části je provedeno testování použitelnosti. Toto …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the user experience of educational application AdGame. The aim of this thesis is to test the user experience a propose changes to increase it. The theoretical part deals with basic concepts in the field of UX, human-centred design a the double diamond design. It also explains how to perform user experience testing. In the practical part, usability testing is performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Vojtěch Kolář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Development of technical video tutorials using the Triple Diamond design process model
Anna Manukian -
Testování uživatelského prožitku nástroje pro HA Cluster
Eva Vašková -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil