Michael Veis
Bachelor's thesis
Testování UX pro výukový simulátor AdGame
UX testing for the AdGame training simulator
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá uživatelským prožitkem výukové aplikace AdGame. Cílem této práce je otestování uživatelského prožitku a navrhnout změny pro jeho zvýšení. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti UX, designu zaměřeného na člověka a double diamond procesu. Dále je osvětleno, jak provádět testování uživatelského prožitku. V praktické části je provedeno testování použitelnosti. Toto …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the user experience of educational application AdGame. The aim of this thesis is to test the user experience a propose changes to increase it. The theoretical part deals with basic concepts in the field of UX, human-centred design a the double diamond design. It also explains how to perform user experience testing. In the practical part, usability testing is performed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 12. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82068
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2021
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Vojtěch Kolář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Development of technical video tutorials using the Triple Diamond design process model
Anna Manukian -
Testování uživatelského prožitku nástroje pro HA Cluster
Eva Vašková -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil