Ing. Jana Holomčíková

absolventská práce studenta CŽV

Autodiagnostika učitele střední školy

Self-diagnosis of a secondary school teacher
Anotace:
Práce se zaměřuje na téma autodiagnostiky učitelů středních škol. Zjišťuje, jakým způsobem učitelé sami diagnostikují a hodnotí své vlastní pedagogické kompetence, metody výuky a interakce se žáky a studenty. Zmiňuje také vliv autodiagnostiky na profes-ní rozvoj a efektivitu výuky. Popisuje metody sebereflexe, včetně dotazníkových šetření. Závěry práce by mohly poskytnout užitečné podněty pro podporu …více
Abstract:
This thesis focuses on the topic of self-diagnosis of secondary school teachers. It investigates how teachers self-diagnose and evaluate their own pedagogical skills, teaching methods and interactions with students. It also analyzes the impact of self-diagnosis on professional development and teaching effectiveness. It describes meth-ods of self-reflection, including questionnaire surveys. The conclusions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

celoživotní:
Studium pedagogiky