Nikola Brzáková
Bakalářská práce
Design redesign
Design redesign
Anotace:
Design - Redesign - Bakalářská práce se zabývá tématem jednotného vizuálního stylu města Jičína. Pokus o redesign stávajícího vizuálního stylu, hledání dalších možností, soubor grafických prací. Korporátní identita, proces její tvorby a zkoumání dopadu na funkčnost města. Bakalářská práce bude rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nastíní historii a vývoj grafického designu a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: MgA. Tomáš Moravec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity Design startupu
Miriam Vojčeková -
Korporátní design ve společnosti PS-TRONIC
Ondřej Hadaš -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
design korporátní identity
Alena GRATIASOVÁ -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva