Ivana OTRADOVCOVÁ

Bakalářská práce

Vztah sponzoringu a image značky

The relation between sponsorship and image brand
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá rozborem pojmů sponzoring, druhy sponzoringu, sportovní sponzoring, specifikuje komunikační cíle sponzorských aktivit, vysvětluje pojmy image, vztah image a firemní identity. Dále objasňuje význam značky a charakter značky jako symbolu v corporate designu. V praktické části je představena stavební skupina PSG, její postavení na trhu, popsány komunikační …více
Abstract:
The theoretical part of this Baccalaureate thesis analyses the idea of sponsorship, types of sponsorship, sport sponsorship, it specifies the communication targets of sponsorship related activities, explains the term image and the relationship between image and corporate identity. It deals with the importance of corporate brand name and its symbolical meaning in the corporate design. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor: 18711

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OTRADOVCOVÁ, Ivana. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace