Vztah sponzoringu a image značky – Ivana OTRADOVCOVÁ
Ivana OTRADOVCOVÁ
Bakalářská práce
Vztah sponzoringu a image značky
The relation between sponsorship and image brand
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá rozborem pojmů sponzoring, druhy sponzoringu, sportovní sponzoring, specifikuje komunikační cíle sponzorských aktivit, vysvětluje pojmy image, vztah image a firemní identity. Dále objasňuje význam značky a charakter značky jako symbolu v corporate designu. V praktické části je představena stavební skupina PSG, její postavení na trhu, popsány komunikační …víceAbstract:
The theoretical part of this Baccalaureate thesis analyses the idea of sponsorship, types of sponsorship, sport sponsorship, it specifies the communication targets of sponsorship related activities, explains the term image and the relationship between image and corporate identity. It deals with the importance of corporate brand name and its symbolical meaning in the corporate design. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
18711
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTRADOVCOVÁ, Ivana. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
Karolína Václavková -
Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
Vojtěch Gargulák -
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Pavel Šturma -
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný -
Analýza financování hokejového klubu PSG Zlín
Ondřej MICHALOVSKÝ -
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Karel Adamík -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Kristýna Řezníčková