Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice – Milena Wetterová
Milena Wetterová
Bachelor's thesis
Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
The Event Proposal of LOCOMOTION Agency for Shopping Centres in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové …moreAbstract:
The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part are provided the basic notions of event marketing and further is described environmental analysis. In the practical part is characterized the LOCOMOTION agency and its organizational structure. Subsequently is proposed event which include environmental analysis of shopping centres, creating of SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WETTEROVÁ, Milena. \textit{Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ubu3di/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Wetterová, Milena. Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Analýza event marketingu v rámci poprodejních služeb
Martina Mandová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová