Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice – Milena Wetterová
Milena Wetterová
Bachelor's thesis
Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice
The Event Proposal of LOCOMOTION Agency for Shopping Centres in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové …viacAbstract:
The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part are provided the basic notions of event marketing and further is described environmental analysis. In the practical part is characterized the LOCOMOTION agency and its organizational structure. Subsequently is proposed event which include environmental analysis of shopping centres, creating of SWOT analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WETTEROVÁ, Milena. \textit{Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ubu3di/.
Jak správně citovat práci
Wetterová, Milena. Návrh eventu agentury LOCOMOTION pro obchodní centra v České republice. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Analýza event marketingu v rámci poprodejních služeb
Martina Mandová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová