Vojtěch Hrnčalík
Bakalářská práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Téma, které bylo v této bakalářské práci zvoleno a popisováno je Internetovýmarketing. Teoretická část práce pojednává o základních principech a pojmech,které se využívají k vytváření reklamních kampaní, vytváření profilů na sociálníchsítích, úpravy webu z hlediska marketingu a dalším činnostem spojené s tímtotématem. Určité výroky jsou podloženy daty z ověřených zdrojů a jejich znění je tedypřeneseno …víceAbstract:
The topic chosen and described in this bachelor thesis is Internet marketing. Thetheoretical section of the thesis covers the fundamental ideas and principles thatguide the development of marketing-related websites, social network profiles,advertising campaigns, and other related tasks. Certain statements are supportedby data from verified sources and their meaning is transferred to the real world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023