Motivování účastníků lektory v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci – Bc. Václav Vydra
Bc. Václav Vydra
Bachelor's thesis
Motivování účastníků lektory v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci
Motivating Participants by Lecturers in Czech Experiential Education: Lecturers' Point of View
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Motivování účastníků lektory na v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci je zaměřena na popsání motivování účastníků lektory tak, jak je lektoři sami vnímají. Teoretická část práce vymezuje motivaci v psychologii, motivování v pedagogice a českou zážitkovou pedagogiku s jejími specifiky a principy. Na základě vymezení těchto pojmů pak tvoří vymezení motivování …moreAbstract:
The thesis deals with techniques employed to motivate participants, and describes those techniques from the lecturer’s perspective. Theoretical part of the thesis outlines motivation as a psychological term and describes motivational techniques used in experiential education, with focus on Czech experiential education and its specifics. By outlining these terms, the thesis forms a basis for outlining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ifw4f/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Anna Římánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYDRA, Václav. \textit{Motivování účastníků lektory v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ubv2d0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Výuka tematického celku Člověk jako jedinec v občanské výchově v osmé třídě základní školy založená na metodách zážitkové pedagogiky
Irena Bovijn -
Význam extrémního prožitku v zážitkové pedagogice
Martin Hálek -
Využití prvků muzikoterapie v zážitkové pedagogice
Sabina PELECHOVÁ -
Vzdělávání v Hnutí Brontosaurus na příkladu dobrovolnicko-zážitkové akce
Lucie Nádeníková -
Pohybové aspekty v Montessori pedagogice a v zážitkové pedagogice
Viktorie Šťastná -
VÝVOJ V PROŽÍVÁNÍ FLOW NA KURZU POBYTU V LETNÍ PŘÍRODĚ VYCHÁZEJÍCÍHO Z PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY
Rostislav DRÁBEK -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Práce lektorů zážitkové pedagogiky s reflexí
Eliška Petružálková