Jarmila Jandová
Bakalářská práce
Corporate identiti
Corporate identiti
Anotace:
Téma bakalářské práce je corporate identiti firmy Bridge. Bakalářská práce se zaměřuje se na design vizuální a webové prezentace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje zkoumáním současného propagačního designu webových a vizuálních médií, tvorbou loga a navigace webových stránek, jejich psaných i nepsaných pravidel. Praktická část se zabývá samotným …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is the corporate identity of Bridge. Bachelor thesis focuses on visual design and web presentation. The bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part is the study of the current promotional design of web and visual media, the creation of logos and the navigation of web pages, their written and unwritten rules. Practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: Mgr. et MgA. Pavel Trnka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Grafický manuál fiktivního subjektu
Jakub Hora -
Grafický manuál sportovního klubu
Petr Zdvořáček -
Grafický manuál značky a vizuální styl pro menší firmy
Patrik Mrazík -
Grafický manuál pro Základní uměleckou školu Ivo Žídka v Kravařích
Monika JAROŠOVÁ -
Grafický manuál pro hudební agenturu
Sára VILAMOVÁ -
Elektro Dan s. r. o.(grafický manuál)
Tereza Dobrá -
Společnost Instrumentářek – Grafický manuál online
Petr Gremlica
Název
Vložil
Vloženo
Práva