Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek – Bc. Jana Míšková
Bc. Jana Míšková
Master's thesis
Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek
Prague versus Vienna - art institutions from a marketing point of view
Abstract:
Práce se zaobírá marketingem velkým uměleckých institucí a jeho reálným využitím ve vybraných organizacích. Východiskem práce je marketingový mix 4P, jehož využití je popsáno na příkladech Národní galerie v Praze a galerie Albertina ve Vídni. Konkrétně se práce zaměřuje na produkt, cenu, distribuci a propagaci. Tyto dvě vybrané galerie jsou posléze srovnávány z hlediska reálného využití potenciálů …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing strategies of art institutions and its use in selected organizations. The starting point of the thesis is the marketing mix 4P, which is applied to the examples of the National Gallery in Prague and the Albertina Gallery in Vienna. Specifically, the thesis focuses on the parameters of product, price, place and promotion. The two selected galleries are then compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jre8w/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Srovnání Národní galerie v Praze s Oblastní galerií v Liberci v 50. a 60. letech 20. století
Kateřina FUCSIKOVÁ -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
Simona Osičková -
Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
Monika Sedláková -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Cesty soukromého sběratelství moderního umění v českých zemích v letech 1948 – 1965
Marcela Chmelařová -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Vybrané doprovodné programy Národní galerie v Praze ve Veletržním paláci pro základní školy
Darina Hlinková