Bc. Jana Míšková

Diplomová práce

Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek

Prague versus Vienna - art institutions from a marketing point of view
Anotace:
Práce se zaobírá marketingem velkým uměleckých institucí a jeho reálným využitím ve vybraných organizacích. Východiskem práce je marketingový mix 4P, jehož využití je popsáno na příkladech Národní galerie v Praze a galerie Albertina ve Vídni. Konkrétně se práce zaměřuje na produkt, cenu, distribuci a propagaci. Tyto dvě vybrané galerie jsou posléze srovnávány z hlediska reálného využití potenciálů …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing strategies of art institutions and its use in selected organizations. The starting point of the thesis is the marketing mix 4P, which is applied to the examples of the National Gallery in Prague and the Albertina Gallery in Vienna. Specifically, the thesis focuses on the parameters of product, price, place and promotion. The two selected galleries are then compared …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta