Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích) – Mgr. Martina HOLÁSKOVÁ
Mgr. Martina HOLÁSKOVÁ
Master's thesis
Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)
English in the advertising text (in not english speaking countries)
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak vnímá česká a rakouská veřejnost používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia českých, německých a rakouských literárních pramenů pojednává v několika kapitolách o globalizaci, jejích vlivech na jazyk, pronikání angličtiny do českého a německého jazyka, a také využití angličtiny v reklamním textu v České republice a v Rakousku. Práce analyzuje …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine how the Czech and Austrian target groups use the English language in advertising text. It is based on a study of Czech, German and Austrian literary sources dealing in several chapters with globalization, its effects on language, the penetration of English into the Czech and German languages, as well as the use of English in advertising text in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2009
Identifier:
10556
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁSKOVÁ, Martina. \textit{Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/uc28ai/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLÁSKOVÁ, Martina. Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích). Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Aneta Blažková -
Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin
Tereza Šulcová -
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
Lucie Novohradská -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Adam Škaloud -
Působení reklamních sdělení na cílovou skupinu
Radka Lejčková -
Analýza reklamního sdělení v segmentu rodinná dovolená
Michaela Horáková -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková