Problematika edukace žáků s kombinovaným postižením – Bc. Kamila Vaňková
Bc. Kamila Vaňková
Diplomová práce
Problematika edukace žáků s kombinovaným postižením
The problematics of education of pupils with multiple handicap
Anotace:
Diplomová práce „Problematika edukace žáků s kombinovaným postižením“ se zabývá výchovou a vzděláváním žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální. Práce je rozdělena do 4 kapitol. Dvě kapitoly jsou teoretického a dvě praktického charakteru. V první kapitole jsou vymezeny vybrané druhy zdravotního postižení. Druhá teoretická kapitola se zabývá edukací žáků na základní škole speciální …víceAbstract:
The Diploma thesis „The problematics of education of pupils with multiple handicap“ deals with the education of pupils with multiple handicap in special school. The thesis is divided into 4 chapters. Two chapters are theoretical and two practical. In the first chapter are defined selected types of handicaps. The second theoretical chapter deals with the education of pupils in special elementary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tvpe6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Aplicación de algunos elementos del plan Dalton en la enseñanza de ELE
Valerie Šebková -
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná -
Plán rozvoje dítěte s kombinovaným postižením ve třídě přípravného stupně základní školy speciální
Věra Šustáčková -
Motivace asistentů pedagoga u žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální
Radka Klučková -
Rozvoj dětí s kombinovaným postižením v základní škole speciální
Karolína VAŇKOVÁ -
Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Veronika Hrabčíková -
Využití multismyslové místnosti Snoezelen u žáků s kombinovaným postižením na Speciální základní škole a praktické škole Chrudim
Monika Plotzová