Jan WEGERT

Master's thesis

Vyhodnocení a návrh na změnu promočních aktivit zvolené kategorie

The evaluation and change proposal of the promotional activities of the selected category
Abstract:
Práce zkoumá vliv cenových a necenových prodejních promocí v promoční a popromoční periodě na prodeje výrobků. Analyzuje také celkový benefit, který prodejní promoce v promoční a popromoční pediodě přinášejí. Cílem práce je vyhodnocení cenových a necenových prodejních promocí v kategorii kosmetického zboží a následné doporučení změn v této oblasti pro společnost Unilever.
Abstract:
The thesis examines the influence of monetary and nonmonetary sales promotions in promotional and postpromotional period on sales. It also analyses the total benefit of sales promotions in promotional and postpromotional period. The goal of the thesis is to evaluate monetary and nonmonetary sales promotions in the category of cosmetics and propose change in this area for Unilever.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Ing. Josef Smejkal, Ph.D. et Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WEGERT, Jan. Vyhodnocení a návrh na změnu promočních aktivit zvolené kategorie. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management

Theses on a related topic