Vliv soukromého osobního prostoru na vývoj dětské kresby – Pavlína HYLMAROVÁ
Pavlína HYLMAROVÁ
Diplomová práce
Vliv soukromého osobního prostoru na vývoj dětské kresby
Influence of personal space on development of children´s drawing
Anotace:
Tato práce se zabývá tím, jak ovlivňuje soukromý osobní prostor dítěte vývoj jeho kresby. V teoretické části je charakterizován vývoj dětské kresby, vývoj a rozvoj motoriky dítěte a především rodina a zázemí, které je pro dítě velmi důležité. Praktická část je zaměřena na srovnání a rozbor kreseb dětí, které pocházejí z odlišných rodin s odlišným způsobem výchovy. Cílem práce je poukázat nejen na důležitost …víceAbstract:
This thesis deals with how the personal space on development of the children's drawing.The theoretical part is characterized by the development of children's drawing, the development of children's motoring, as well as the family and bacground that is very important to the child. The practical part is focused on the comparison and analysis of drawings of children coming from different families with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kateřina Lohrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HYLMAROVÁ, Pavlína. Vliv soukromého osobního prostoru na vývoj dětské kresby. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Fantazy umění - vliv fantazy umění na výtvarný projev a seberealizaci žáků II. a III. stupně
Kristýna BOHÁČOVÁ -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Dětská kresba prostorových útvarů a jejich 3D modely
Jana Křišťanová -
Kresba jako prostředek ke zjištění znalostí žáků o stavbě buňky
Barbora VLČKOVÁ -
Dětské prekoncepce fenoménu rodina v předškolním vzdělávání
Pavlína Vérostová -
Vývoj kresby dítěte předškolního věku
Zuzana Bednářová -
Analýza kresby dětí předškolního věku
Petra ŠIMPACHOVÁ