Vzdělávací proces ve VÚ a SVP HELP Střílky, příčiny neúspěchu dětí ve vzdělávacím procesu – Bc. Radek Pištělák
Bc. Radek Pištělák
Bakalářská práce
Vzdělávací proces ve VÚ a SVP HELP Střílky, příčiny neúspěchu dětí ve vzdělávacím procesu
Anotace:
Práce je rozdělena do tří částí. Úvodní část je zaměřena na osobnost dítěte - jeho schopnosti, temperament a charakter. V druhé části jsou popsány vývojově podmíněné změny poruchového chování. V závěrečné části je podrobně rozebrán výchovně vzdělávací proces ve Výchovném ústavu ve Střílkách z hlediska školní úspěšnosti.Abstract:
The paper is devided to three parts. The opening part is focusing on childs personality its abilities, temperament and character. In the second part development claused changes of faulty behaviour are described. In the closing part the educational process of House of correction in Střílky is analysed in terms of school results.Klíčová slova
schopnosti temperament cholerik sangvinik flegmatik melancholik charakter disociální chování asociální chování antisociální chování delikvence reedukace resocializace deprivace sexuální deviace lež krádež loupež neposlušnost negativismus agresivita hostilita ADD ADHD hyperaktivita autoregulace alkoholizmus tabakismus toxikomanie marihuana lysohlávky durman pervitin šikana
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pifpn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování u dětí a mládeže
Erika Ljachová -
Faktory ovlivňující vznik asociálního chování u adolescentních dívek ve výchovném ústavu
Lucie CHYTKOVÁ -
Biologické a psychologické markery prosociálního (a zdraví podporujícího) chování a biologické a psychologické markery asociálního (a zdraví ohrožujícího) chování
Tereza Maradová -
Prosociální chování jako protektivní faktor vzniku rizikového chování v dospívání
Veronika KRŮPOVÁ -
Význam sebekontroly pro asociální chování lidí
Nela Letochová -
Asociální chování u dnešní mládeže (se zaměřením na šikanu)
Anna Literová -
Asociální chování na střední škole
Ivona Horká -
Asociální chování pubescentů a adolescentů a možnost přenosu tohoto chování z rodičů a sourozenců
Martina PROKOPOVÁ