Bc. Marek Svatoň

Diplomová práce

Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci

Digital communication and its effectiveness in global marketing communication
Anotace:
Práce zkoumá dopad digitálních komunikačních strategií na globální přítomnost značky Formule 1 a zaměřuje se na to, jak tyto strategie oživily značku a rozšířily její přitažlivost pro novější, mladší publikum. S vývojem digitálního prostředí se změnil i způsob, jakým globální sportovní subjekty komunikují se svými fanoušky. Přechod Formule 1 do digitální sféry se vyznačoval integrací platforem sociálních …více
Abstract:
Thesis explores the impact of digital communication strategies on the global brand presence of Formula 1, focusing on how these strategies have revitalized the brand and broadened its appeal to newer, younger audiences. As the digital landscape has evolved, so too has the manner in which global sports entities engage with their fans. Formula 1’s transition into the digital realm has been marked by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní