Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci – Bc. Marek Svatoň
Bc. Marek Svatoň
Diplomová práce
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Digital communication and its effectiveness in global marketing communication
Anotace:
Práce zkoumá dopad digitálních komunikačních strategií na globální přítomnost značky Formule 1 a zaměřuje se na to, jak tyto strategie oživily značku a rozšířily její přitažlivost pro novější, mladší publikum. S vývojem digitálního prostředí se změnil i způsob, jakým globální sportovní subjekty komunikují se svými fanoušky. Přechod Formule 1 do digitální sféry se vyznačoval integrací platforem sociálních …víceAbstract:
Thesis explores the impact of digital communication strategies on the global brand presence of Formula 1, focusing on how these strategies have revitalized the brand and broadened its appeal to newer, younger audiences. As the digital landscape has evolved, so too has the manner in which global sports entities engage with their fans. Formula 1’s transition into the digital realm has been marked by …víceKlíčová slova
Digitální komunikace Digitální Marketing Formule 1 Sociální média Obsahový marketing Generace Z Mileniálové Sponzoring Sportovní marketing Globální dosah Konkurenční prostředí Inovace Online platformy Netflix Digital Communications Digital Marketing Formula 1 Social Media Content Marketing Generation Z Millennials Sponsorship Sports Marketing Global Reach Competitive Landscape Innovation Online Platforms Netflix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddmrc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace společnosti Delifood s.r.o. v digitálním prostředí
Erik Lerch -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Vývoj marketingové komunikace pro dentální kliniku EsthetX v rychle se měnícím prostředí digitálního marketingu
Václav Kopecký -
Interní komunikace v digitální agentuře
Barbora Žádná -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný