Bc. Marek Svatoň

Master's thesis

Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci

Digital communication and its effectiveness in global marketing communication
Abstract:
Práce zkoumá dopad digitálních komunikačních strategií na globální přítomnost značky Formule 1 a zaměřuje se na to, jak tyto strategie oživily značku a rozšířily její přitažlivost pro novější, mladší publikum. S vývojem digitálního prostředí se změnil i způsob, jakým globální sportovní subjekty komunikují se svými fanoušky. Přechod Formule 1 do digitální sféry se vyznačoval integrací platforem sociálních …more
Abstract:
Thesis explores the impact of digital communication strategies on the global brand presence of Formula 1, focusing on how these strategies have revitalized the brand and broadened its appeal to newer, younger audiences. As the digital landscape has evolved, so too has the manner in which global sports entities engage with their fans. Formula 1’s transition into the digital realm has been marked by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní