Bc. Petra Ficencová

Diplomová práce

Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol

Inclusion in education from the perspective of nursery teachers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit názory pedagogů v mateřských školách na připravenost zavádění inkluzivního vzdělávání v současném českém předškolním vzdělávání. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je řešena problematika inkluzivního vzdělávání a pojmů, které s inkluzí souvisí. Objasněn je také pojem integrace a jsou vymezeni aktéři inkluzivního vzdělávání a je zpracován …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to find out the opinions of teachers in kindergartens on the readiness to introduce inclusive education in contemporary Czech preschool education. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part addresses the issue of inclusive education and concepts related to inclusion. The concept of integration is also clarified and the actors of inclusive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ficencová, Petra. Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe