Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média – Bc. Ester Pluskalová
Bc. Ester Pluskalová
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média
Marketing Communication of the Chosen E-shop Emphasizing Social Media
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s r. o. se zaměřením na sociální média. Teoretická část je rešerší odborné literatury a relevantních zdrojů, které se vztahují k tematice práce, což je vlastně cílem této části. V druhé polovině práce jsou pak teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejprve je představena vybraná firma - Olimpex, spol. s r. o., poté …moreAbstract:
The master's thesis is focused on improving marketing communication of the company Olimpex, spol. s r. o. emphasizing social media. The theoretical part is a review of scientific literature and other relevant resources related to the topic and that is also the aim of this part. In the other part of the thesis the finding is applied. First it introduces Olimpex, spol. s r. o. and efficiency of its marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLUSKALOVÁ, Ester. \textit{Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ud1ysq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pluskalová, Ester. Marketingová komunikace vybraného e-shopu se zaměřením na sociální média. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace rodinného podniku
Lucie SUKOVÁ -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Hájková -
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Semen Davydov -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Ondřej Jurášek