Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy – Bc. Roman Krejsa
Bc. Roman Krejsa
Diplomová práce
Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy
Project to Extend the Scope of the Selected Transport Company to the Foreign Markets
Anotace:
Účelem této diplomové práce je vytvoření projektu pro rozšíření působnosti malé firmy na zahraniční trhy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována teorie související se vstupem na zahraniční trhy, nákladní autodopravou, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je vypracována situační analýza stavu firmy včetně SWOT, STEP a Porterovy …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to create a project to expand the scope of a small company to foreign markets. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the theory related to entering foreign markets, freight transport, marketing planning and marketing mix. In the practical part is described actual situation of the company, including SWOT analysis, STEP analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejsa, Roman. Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová