Kateřina Muroňová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

An Analysis of the Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Závěrečná práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti, která se primárně zabývá výrobou zmrzliny a cukrářských výrobků. Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou komunikaci vybrané společnosti a formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení zjištěného stavu. Ke zjištění současného stavu byl použit marketingový výzkum formou dotazníkového šetření a vybrané situační …více
Abstract:
The final thesis is focused on the analysis of the marketing communication of a company primarily engaged in the production of ice cream and confectionery products. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing communication of the selected company and to formulate recommendations leading to the improvement of the identified situation. Marketing research in the form of a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Muroňová, Kateřina. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku