Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti – Bc. Lucie Fryštáková
Bc. Lucie Fryštáková
Master's thesis
Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti
Purchasing and Sales Strategy of the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce "Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti" je zaměřena na klíčové aspekty ovlivňující nákupní chování zákazníků a na jednotlivé kroky, které předchází samotnému prodeji. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši předmětné problematiky, vymezuje základní pojmy a poskytuje všeobecný přehled a základ, nezbytný pro pochopení principů …moreAbstract:
The thesis "Purchasing and sales strategy of the selected company" is focused on the key aspects influencing the purchasing behavior of customers and on the individual steps that precede the sale itself. It is divided into two parts, both theoretical and practical. The theoretical part contains a literature review of the subject matter. It defines the basic concepts and provides a general overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYŠTÁKOVÁ, Lucie. \textit{Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/udzcm8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fryštáková, Lucie. Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementMaster programme / field:
Security of Society / Security of Society
Theses on a related topic
-
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová