Nina Karasová
Bachelor's thesis
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Abstract:
Témou bakalárskej práce je vypracovanie marketingových analýz vybraného podniku SimpleShisha bar. Záverečná práca je rozvrhnutá do teoretickej a praktickej časti. Obsahujezhodnotenie marketingového a komunikačného mixu, spracovanie analýz, vypracovaniemožných východiskových riešení pre podnik a následné navrhnutie možnosti jeho rozvoja aopatrení k jeho dosiahnutiu. V rámci práce nás bude zaujímať názor …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the elaboration of marketing analyzes of a selected companySimple Shisha bar. The final work is divided into theoretical and practical part. The aim of thework is to appraise marketing mix and communicationmix, processing analyzes, elaboration ofpossible initial solutions for the company and subsequent design of the possibility of it isdevelopment and measures to …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Karasová, N.
11/4/2022
Tvrzník, P.
10/5/2022