Trendy obchodních strategií ve Škoda Auto – Roman Goloťuk
Roman Goloťuk
Bakalářská práce
Trendy obchodních strategií ve Škoda Auto
Trends of business strategies in Škoda Auto
Anotace:
V této bakalářské práci se zaměřuji na téma trendů obchodních strategií v podniku v praxi. Analyzuji patřičná prostředí vzhledem k podnikatelskému prostředí, vybrané obchodní strategii a následně srovnávám aktuální situaci konkurence na českém trhu, abych vytvořil několik změn, které dopomohou ke zlepšení vybrané obchodní strategie. V teoretické části zpracovávám teoretická východiska, která ustanovují …víceAbstract:
In this bachelor’s thesis, I focus on the topic of business strategy trends in the company in practice. I analyze appropriate environments concerning the business environment, selected business strategy and then compare the current situation of competition in the Czech market to create several changes that will help improve the selected business strategy. In the theoretical part, I elaborate the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f0z8z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Obchodní strategie podniku
Jan ŠLEHOVR -
Podniková strategie
Denisa Ottová -
Tvorba obchodní strategie pro vybranou společnost se snowboardovým vybavením
Denisa Pavelková -
Komparace aktivní a pasivní investiční strategie
Tomáš Andelík -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Daniel Netušil