Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni – Bc. Lenka DENKOVÁ
Bc. Lenka DENKOVÁ
Master's thesis
Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
The event marketing and its role at formation of tourist trade's products in the Pilsner City
Abstract:
Cílem diplomové práce je, jak už sám název napovídá, zhodnocení role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu. Na počátku diplomové práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, ty jsou v závěru buď vyvráceny, nebo potvrzeny. V kapitole s názvem: {\clqq}Literární rešerše`` jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu …moreAbstract:
Aim of diploma work is, how already alone title prompt, estimation of role marketing at formation of tourist trade's products. At the beginning of diploma work are given purposes and hypotheses of work, that are at the close either disproved, or confirmeds. In chapter with title: {\clqq} literary research" are then determinate individual notions, concerning given to problems. Feature work is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Accessible from:: 29. 4. 2009
Identifier:
12170
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DENKOVÁ, Lenka. \textit{Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/uecln0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DENKOVÁ, Lenka. Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights