Média a nástroje direct marketingu – Ing. Jakub Oth
Ing. Jakub Oth
Bachelor's thesis
Média a nástroje direct marketingu
Direct marketing media and tools
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Média a nástroje direct marketingu se věnuje charakteristice, funkcím a využití těchto médií a nástrojů a jejich začlenění do celkové marketingové komunikace organizace. V teoretické části se práce nejprve zaměřuje na začlenění direct marketingu do marketingového a komunikačního mixu, dále se již zabývá samotným direct marketingem a jeho médii a nástroji, v prvé řadě direct …viacAbstract:
The bachelor thesis titled Direct Marketing Media and Tools deals with the characteristics, functions and utilization of these media and tools and their integration into the overall marketing communication of an organization. The theoretical part of the work first focuses on the integration of direct marketing into the marketing and communication mix, further on it deals with the direct marketing as …viacKľúčové slová
call centrum databáze direct marketing direct mail Direct Media Report direct response média drop mail e-mail inbound leták marketingová komunikace marketingový a komunikační mix mobilní marketing neadresná distribuce opt-in opt-out outbound prodej responze ROI segmentace shopping monitor sms marketing telemarketing teleshoping zákaznická data call centrum customer data database marketing communication marketing and communication mix mobile marketing non-address distribution sales response segmentation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qldmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu