Němčice nad Marsem - zvuková tvorba v českém studentském sci-fi filmu – Bc. Hana Štěpánová
Bc. Hana Štěpánová
Diplomová práce
Němčice nad Marsem - zvuková tvorba v českém studentském sci-fi filmu
Němčice nad Marsem - sound production in Czech student sci-fi film
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přístupem studentů ke zvukové tvorbě v krátkometrážním sci-fi filmu především z technologického a metodologického hlediska. Teoretická část se věnuje popisu a analýze zpracování zvukové složky vybraných snímků z produkce studentů různých akademických institucí. Umělecký projekt pak představuje návrh a realizaci ruchové tvorby ke konkrétnímu studentskému sci-fi filmu s pracovním …víceAbstract:
The thesis deals with the students’ approach to sound production in short science fiction films, particularly from a technological and methodological point of view. The theoretical part is devoted to the description and analysis of the processing of the sound content of selected films produced by students of various academic institutions. The creative project then presents the design and realization …víceKlíčová slova
Zvuk sci-fi vědeckofantastický technologie film studentský krátkometrážní technika ruchy atmosféry hudba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d4n9r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2025
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Mazánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zvukový design a multimediální technologie / Zvukový design a multimediální technologie
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Dozvukové procesory a jejich využití v audiovizuální tvorbě 2. Praktická část: Animovaný film, zvuk
Miloš HANZÉLY -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK