Analýza spotrebiteľského chovania pri výbere športového oblečenia a obuvi – Kristína Jakabovičová
Kristína Jakabovičová
Master's thesis
Analýza spotrebiteľského chovania pri výbere športového oblečenia a obuvi
Analýza spotřebitelského chování při výběru sportovního oblečení a obuvi
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu jednotlivých faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů na trhu sportovního oblečení a obuvi. Práce je složena ze dvou hlavních částí, kterými jsou část teoretická a část praktická. Teoretická část diplomové práce se soustřeďuje na obecné teoretické poznatky z oblasti faktorů ovlivňujících chování spotřebitele a nákupního rozhodovacího procesu. Také …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of individual factors that influence the purchasing behavior of consumers in the sportswear and footwear market. The thesis consists of two main parts, which are theoretical and practical. The theoretical part of the thesis focuses on general theoretical knowledge in the area of factors influencing consumer behavior and purchasing decision process. It also …viacAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu jednotlivých faktorov, ktoré ovplyvňujú nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu športového oblečenia a obuvi. Práca je zložená z dvoch hlavných častí, ktorými sú časť teoretická a časť praktická. Teoretická časť diplomovej práce sa sústreďuje na obecné teoretické poznatky z oblasti faktorov vplý-vajúcich na chovanie spotrebiteľa a nákupného rozhodovacieho procesu …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Simona Bažantová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení
Natalia Alikina -
Návrh a realizace v-obchodu s obuví s automatickým rozpoznáním velikosti
Ondřej KULÍK -
Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market
Alena POSPÍŠILOVÁ -
Průzkum spotřebitelského chování uživatelů barefoot bot
Vojtěch Smítka -
Analýza spotřebitelského chování na trhu se streetwearovou obuví
Martina Přenosilová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví
Klára Applová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira