Bc. Tomáš Löbl

Diplomová práce

Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.

Using the Theme of Fear in the Television and Billboard Advertising. Analysis of Specific Marketing Communications.
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku využití motivu strachu v reklamě a zároveň působením na psychiku člověka. V teoreticko-metodologické části jsou shrnuty poznatky o problematice využití emocionálních motivů a motivu strachu v reklamě. Praktická část se zabývá analýzou dvou televizních a dvou billboardových reklam, které spolu souvisí a také následným dotazníkovým šetřením „konzumentů“ těchto reklam …více
Abstract:
The work focuses on the challenge of harnessing the theme of fear in advertising and also by acting on the human psyche. The theoretical and methodological section summarizes knowledge about the use of emotional themes and theme of fear in advertising. The practical part deals with the analysis of two TV and two billboard ads that are tied together and a questionnaire survey followed by "consumers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní