Lokalizační strategie automobilového průmyslu ve světě – Bc. Karel Daňhel
Bc. Karel Daňhel
Diplomová práce
Lokalizační strategie automobilového průmyslu ve světě
Localization strategies of the automotive industry in the world
Anotace:
Cílem diplomové práce „Lokalizační strategie automobilového průmyslu ve světě“ je analyzovat a vyhodnotit vývoj lokalizačních strategií v automobilovém průmyslu v důsledku procesu globalizace a rozvoje nových technologií. Dílčím cílem práce je zmapování současných globálních trendů v automobilovém průmyslu. Použitými metodami byly analýza zkoumané problematiky, komparativní historická analýza, indukce …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis "Localization strategies of the automotive industry in the world" is to analyse and evaluate the development of localization strategies in the automotive industry as a result of the globalization process and the development of new technologies. A sub-objective of the thesis is to map the current global trends in the automotive industry. The methods used were analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fny1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Halámek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management
Práce na příbuzné téma
-
Současná pozice a vývojové trendy koncernu VW v globálním automobilovém průmyslu
Petra Nikšová -
Postavení a trendy vývoje automobilového průmyslu EU na vnitřním trhu a v globální ekonomice
Tomáš Rynda -
Aktuální trendy v automobilovém průmyslu po globální ekonomické krizi se zaměřením na Škoda Auto a.s.
Tomáš Kikinčuk -
Současné trendy v automobilovém průmyslu (se zaměřením na společnost Škoda Auto)
Šárka Jílková -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek -
Strategie a rozvoj automobilového průmyslu v České republice
Miroslav Erbrt -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin